Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

ΑΠΑΤΗ; Τι συμβαίνει με τα παυσίπονα Nurofen;

Για ποια απάτη μεγατόνων κατηγορείτε η εταιρία με τα γνωστά παυσίπονα Nurofen;
Η γνωστή φαρμακευτική εταιρεία κατηγορείται ότι πουλάει το ίδιο σκεύασμα, για διαφορετικές μορφές πόνου, με διαφορετικές ετικέτες, στην διπλάσια τιμή.


Αυστραλιανό δικαστήριο διέταξε με απόφασή του την εταιρεία Nurofen να σταματήσει την πώληση διάφορων εκδοχών των διάσημων παυσίπονών της, οι οποίες είναι επί της ουσίας ίδιες με την κλασική εκδοχή των αναλγητικών χαπιών ιβουπροφαίνης που παρασκευάζει, αλλά δύο φορές πιο ακριβές.

Πιο συγκεκριμένα, το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η βρετανική εταιρεία εξαπάτησε τους Αυστραλούς καταναλωτές με την πώληση παυσίπονων που κυκλοφορούσαν στην αγορά για την ανακούφιση συγκεκριμένων παθήσεων, όπως η οσφυαλγία, την ώρα που τα προϊόντα αυτά περιέχουν την ίδια ποσότητα δραστικής ουσίας (ιβουπροφαίνη λυσίνη) με την κλασική εκδοχή του αναλγητικού χαπιού της εταιρείας.

Αυστραλοί καταναλωτές προσέφυγαν στα δικαστήρια τον Μάρτιο υποστηρίζοντας πως εξαπατήθηκαν από τέσσερα προϊόντα της εταιρείας: από το Nurofen για τον πόνο στην πλάτη, από το Nurofen για τους πόνους περιόδου, από το Nurofen για την ημικρανία και από το Nurofen για την κεφαλαλγία.

Όπως κατήγγειλαν, όλα αυτά τα χάπια είχαν σχεδιαστεί για τη θεραπεία ενός συγκεκριμένου τύπου πόνο.

Ο δικαστής έδωσε στην εταιρεία τρεις μήνες για να αφαιρέσει τα προϊόντα της από τα ράφια στην Αυστραλία και ο ιδιοκτήτης της Reckitt Benckiser δήλωσε πως η εταιρεία θα συμμορφωθεί με την απόφαση και θα αντικαταστήσει τα εν λόγω προϊόντα με άλλα που θα φέρουν νέες ετικέτες, οι οποίες αναφέρουν σαφώς πως τα φάρμακα είναι εξίσου αποτελεσματικά στη θεραπεία άλλων μορφών πόνου.

Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημειώνει: «Τα χάπια Nurofen ειδικού πόνου ξεκίνησαν με την πρόθεση να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να πλοηγηθούν ευκολότερα μεταξύ των επιλογών για την ανακούφιση από τον πόνο, ιδίως στο περιβάλλον των σούπερ μάρκετ όπου δεν υπάρχει επαγγελματική φροντίδα υγείας για να διευκολυνθεί η λήψη αποφάσεων. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν στόχος της εταιρείας η παραπλάνηση των καταναλωτών».
press-news.gr

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr