Η Ώρα του Πολίτη, των Φορέων και των Κοινωνικών Εταίρων καθιερώνεται σε...μόνιμη βάση στην Ελληνική Αστυνομία από την προσεχή Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου.
Κάθε Δευτέρα, ώρα 18.00-20.00, οι Διοικητές των Τμημάτων θα είναι στη διάθεση πολιτών και τοπικών φορέων, για να συζητήσουν τους προβληματισμούς, τις απόψεις και τις προτάσεις τους για θέματα αστυνομικής φύσης
Στόχος είναι η δημιουργία και εμπέδωση σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης που αναπτύσσονται με τη φυσική παρουσία και το διάλογο
Την «Ώρα του Πολίτη, των Φορέων και των Κοινωνικών Εταίρων» καθιερώνει πλέον σε μόνιμη βάση, από τη Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015, η Ελληνική Αστυνομία, με βάση τις κεντρικές κατευθύνσεις της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αντεγκληματική πολιτική.
Μετά την ολοκλήρωση της δίμηνης πιλοτικής περιόδου εφαρμογής του θεσμού και ύστερα από σχετική αποτίμηση και αξιολόγηση, με Απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, η «Ώρα του Πολίτη» θα εφαρμόζεται πλέον σε εβδομαδιαία βάση και συγκεκριμένα, κάθε Δευτέρα, κατά τις ώρες 18.00-20.00, σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.
Κατά τις συγκεκριμένες ώρες, οι Διοικητές των Αστυνομικών Τμημάτων ή οι νόμιμοι αναπληρωτές τους, θα δέχονται τους πολίτες, φορείς και κοινωνικούς εταίρους της περιοχής ευθύνης τους, ύστερα από σχετική τηλεφωνική επικοινωνία για τον προγραμματισμό της συνάντησης, προκειμένου να συζητούνται απόψεις, να υποβάλλονται αιτήματα, παράπονα και να εκθέτονται προβληματισμοί και προτάσεις για θέματα που συνδέονται με τη δράση και το έργο της Αστυνομίας.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται η δημιουργία ενός σταθερού πλαισίου αμφίδρομης επικοινωνίας ανάμεσα στην Ελληνική Αστυνομία και τους πολίτες, τους φορείς και τους κοινωνικούς εταίρους για θέματα και προβλήματα αστυνομικής φύσης που απασχολούν την τοπική κοινωνία και τις δράσεις και προσπάθειες επίλυσής τους εκ μέρους της Αστυνομίας.
Η επικοινωνία των πολιτών και των φορέων με την Ελληνική Αστυνομία, ιδίως όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τη λειτουργία των Αστυνομικών Τμημάτων, είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου προσέγγισης των πολιτών και τη δημιουργία διαύλων συνεργασίας και επίλυσης ζητημάτων της καθημερινότητας.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρώτη φάση το πρόγραμμα εφαρμόστηκε πιλοτικά (από 20 Απριλίου έως 20 Ιουνίου 2015) σε (14) Αστυνομικά Τμήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χαλκίδα, Ρόδο, Ηράκλειο, Γιάννενα και Λάρισα (σχετικό το από 15 Απριλίου 2015 Δελτίο Tύπου).
Με τη δράση αυτή πολίτες, φορείς και κοινωνικοί Εταίροι έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν απευθείας με τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος, ο οποίος στο πλαίσιο της διαβούλευσης σχηματίζει προσωπική άποψη και αντίληψη για θέματα αρμοδιότητας της Ελληνικής Αστυνομίας. Έτσι, μπορεί να παρεμβαίνει άμεσα για την επίλυσή τους ή να παραπέμπει την υπόθεση στην αρμόδια Υπηρεσία ή Φορέα με τη διαδικασία της διαμεσολάβησης.
Πρόκειται για μία καινοτόμο δράση, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο της Αστυνομίας και ενισχύοντας τη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης, αλλά και την άμεση διαπροσωπική επικοινωνία μεταξύ Αστυνομίας και Πολιτών.
Τηλέφωνα Γραμματειών Αστυνομικών Τμημάτων όλης της χώρας, όπου οι πολίτες, οι φορείς και οι κοινωνικοί εταίροι μπορούν να επικοινωνούν, προκειμένου να ενημερώνονται για τον προγραμματισμό των συναντήσεων με τους Διοικητές, υπάρχουν σε ειδικό banner στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας της Ελληνικής Αστυνομίας.
Πηγή: defencenet.gr
Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr
Κάθε Δευτέρα, ώρα 18.00-20.00, οι Διοικητές των Τμημάτων θα είναι στη διάθεση πολιτών και τοπικών φορέων, για να συζητήσουν τους προβληματισμούς, τις απόψεις και τις προτάσεις τους για θέματα αστυνομικής φύσης
Στόχος είναι η δημιουργία και εμπέδωση σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης που αναπτύσσονται με τη φυσική παρουσία και το διάλογο
Την «Ώρα του Πολίτη, των Φορέων και των Κοινωνικών Εταίρων» καθιερώνει πλέον σε μόνιμη βάση, από τη Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015, η Ελληνική Αστυνομία, με βάση τις κεντρικές κατευθύνσεις της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αντεγκληματική πολιτική.
Μετά την ολοκλήρωση της δίμηνης πιλοτικής περιόδου εφαρμογής του θεσμού και ύστερα από σχετική αποτίμηση και αξιολόγηση, με Απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, η «Ώρα του Πολίτη» θα εφαρμόζεται πλέον σε εβδομαδιαία βάση και συγκεκριμένα, κάθε Δευτέρα, κατά τις ώρες 18.00-20.00, σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.
Κατά τις συγκεκριμένες ώρες, οι Διοικητές των Αστυνομικών Τμημάτων ή οι νόμιμοι αναπληρωτές τους, θα δέχονται τους πολίτες, φορείς και κοινωνικούς εταίρους της περιοχής ευθύνης τους, ύστερα από σχετική τηλεφωνική επικοινωνία για τον προγραμματισμό της συνάντησης, προκειμένου να συζητούνται απόψεις, να υποβάλλονται αιτήματα, παράπονα και να εκθέτονται προβληματισμοί και προτάσεις για θέματα που συνδέονται με τη δράση και το έργο της Αστυνομίας.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται η δημιουργία ενός σταθερού πλαισίου αμφίδρομης επικοινωνίας ανάμεσα στην Ελληνική Αστυνομία και τους πολίτες, τους φορείς και τους κοινωνικούς εταίρους για θέματα και προβλήματα αστυνομικής φύσης που απασχολούν την τοπική κοινωνία και τις δράσεις και προσπάθειες επίλυσής τους εκ μέρους της Αστυνομίας.
Η επικοινωνία των πολιτών και των φορέων με την Ελληνική Αστυνομία, ιδίως όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τη λειτουργία των Αστυνομικών Τμημάτων, είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου προσέγγισης των πολιτών και τη δημιουργία διαύλων συνεργασίας και επίλυσης ζητημάτων της καθημερινότητας.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρώτη φάση το πρόγραμμα εφαρμόστηκε πιλοτικά (από 20 Απριλίου έως 20 Ιουνίου 2015) σε (14) Αστυνομικά Τμήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χαλκίδα, Ρόδο, Ηράκλειο, Γιάννενα και Λάρισα (σχετικό το από 15 Απριλίου 2015 Δελτίο Tύπου).
Με τη δράση αυτή πολίτες, φορείς και κοινωνικοί Εταίροι έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν απευθείας με τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος, ο οποίος στο πλαίσιο της διαβούλευσης σχηματίζει προσωπική άποψη και αντίληψη για θέματα αρμοδιότητας της Ελληνικής Αστυνομίας. Έτσι, μπορεί να παρεμβαίνει άμεσα για την επίλυσή τους ή να παραπέμπει την υπόθεση στην αρμόδια Υπηρεσία ή Φορέα με τη διαδικασία της διαμεσολάβησης.
Πρόκειται για μία καινοτόμο δράση, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο της Αστυνομίας και ενισχύοντας τη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης, αλλά και την άμεση διαπροσωπική επικοινωνία μεταξύ Αστυνομίας και Πολιτών.
Τηλέφωνα Γραμματειών Αστυνομικών Τμημάτων όλης της χώρας, όπου οι πολίτες, οι φορείς και οι κοινωνικοί εταίροι μπορούν να επικοινωνούν, προκειμένου να ενημερώνονται για τον προγραμματισμό των συναντήσεων με τους Διοικητές, υπάρχουν σε ειδικό banner στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας της Ελληνικής Αστυνομίας.
Πηγή: defencenet.gr
Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr