Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Κώστας Αγέρης: Πιστεύω στον Θεό και πηγαίνω στην Εκκλησία (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Κώστας Αγέρης, ο μεγάλος νικητής του μουσικού talent show “The Voice 2”, αποκλειστικά στο “pentapostagma.gr».

Κέρδισε από την αρχή του παιχνιδιού τις εντυπώσεις με τη σεμνότητα του χαρακτήρα του, καθώς και με την αφοσίωση του στην παράδοση και τις μουσικές ρίζες της πατρίδας μας. Και έτσι ακριβώς ο Κώστας σε «κερδίζει» σαν άνθρωπος από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα τον γνωρίσεις. Πρόκειται για ένα σπάνιο καλλιτέχνη, γεμάτο ταλέντο, ήθος και πολύ όρεξη για δουλειά, ο οποίος ήρθε για να… μείνει!

Ένα μήνα μετά την ανάδειξη του ως την «καλύτερη φωνή της Ελλάδας», ο Ποντιακής καταγωγής τραγουδιστής διηγείται στο «pentapostagma.gr» πως βίωσε όλη αυτή την εμπειρία του μέσα στο παιχνίδι, μιλάει για την πίστη του στο Θεό και μας αποκαλύπτει τα επόμενα «βήματα» του.


Συνέντευξη στη Στέλλα Μεϊμάρη

 – Πως αισθάνεσαι ως… «η καλύτερη φωνή της Ελλάδας»; Ήταν κάτι που περίμενες;


Πιστεύω πως αυτός ο τίτλος έχει τεράστια ευθύνη. Δεν το περίμενα, αλλά όσο το συνειδητοποιώ χαίρομαι πολύ που ο κόσμος με εμπιστεύτηκε και κάνει με αυτόν τον τρόπο τα όνειρα μου πραγματικότητα.

– Ποια ήταν η καθοριστική εκείνη στιγμή στη ζωή σου που συνειδητοποίησες ότι θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά πλέον με το τραγούδι;
Δεν έγινε ξαφνικά, από μωρό είχα τον πατέρα μου και τους παππούδες μου που μου τραγουδούσαν, έτσι λοιπόν μου μετέδωσαν το μικρόβιο χωρίς να το καταλάβω και από τότε που με θυμάμαι ήθελα να ασχοληθώ με αυτό.

– Ήταν εύκολη η απόφαση να πάρεις μέρος στο παιχνίδι; Τι θα θυμάσαι περισσότερο από αυτή σου την εμπειρία;

Δεν ήταν εύκολο να πάρω την απόφαση, παρόλα αυτά το ρίσκαρα και μου βγήκε σε καλό.

– Τι άλλαξε στη ζωή σου από την ημέρα του τελικού και μετά;


Το σημαντικό για μένα είναι ότι ένα μεγάλο μέρος τους κόσμου έχει μάθει για την δουλειά μου και έχει αγαπήσει αυτό που κάνω.

– Είσαι ένα νέο παιδί που κατάγεται όμως από γενιά προσφύγων και ξέρω ότι έχεις ασχοληθεί αρκετά με το «πατριωτικό κομμάτι». Θέλεις να μας πεις περισσότερα γι’ αυτή την ενασχόληση σου με την παραδοσιακή μουσική της χώρας μας;
Είμαι λάτρης της χώρας μας και της μουσικής αυτής, η Ποντιάκη καταγωγή μου βοηθάει πολύ σε αυτό και θέλω να συνεχίσω να ασχολούμαι με το καλό Ελληνικό τραγούδι.

– Πόσο εύκολο θεωρείς ότι είναι για ένα νέο καλλιτέχνη σήμερα να μείνει πιστός στις ρίζες και στα παραδοσιακά όργανα, αλλά και να μπορέσει να τα συνδυάσει με την εμπορικότητα;

Πιστεύω ότι όταν υπάρχει θέληση και όρεξη για δουλειά, όλα μπορούν να γίνουν.

– Η οικονομική κρίση είναι αισθητή παντού σήμερα και σίγουρα και στο χώρο της νύχτας. Πως βιώνεις εσύ όλη αυτή την κατάσταση, καθώς και τη δύσκολη συγκυρία που περνάει γενικότερα τον τελευταίο καιρό η πατρίδα μας;


Σίγουρα η κατάσταση στη χώρα μας δεν βοηθάει το ξεκίνημα μου, έχω μάθει όμως να παλεύω για τους στόχους και τα όνειρα μου και αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε όλοι.

– Ποια είναι η σχέση σου με την Εκκλησία; Πιστεύεις στο Θεό;


Πιστεύω στον Θεό και πηγαίνω στην εκκλησία, όταν μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου.

– Η οικογένεια είναι στα άμεσα σχέδια σου;


Προς το παρόν η οικογένεια δεν είναι στα σχέδια μου, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον θα το ήθελα πολύ.

– Ποια είναι τα όνειρα και τα σχέδια σου από εδώ και πέρα; Θα εμφανίζεσαι κάπου από το Σεπτέμβρη;

Από το τέλος Αυγούστου θα εμφανίζομαι με τον κόουτς μου Αντώνη Ρέμο στην Θεσσαλονίκη μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Αυτό που θα ήθελα για το μέλλον είναι μια καλή δισκογραφική δουλειά που να καταφέρει να κάνει τον κόσμο να την αγαπήσει.


Πηγή: pentapostagma.gr

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr