Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Θανάσης Βισκαδουράκης: Νανουρίζω το γιο μου, με το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ τα νικητήρια»

Είναι σημαία στη ζωή μου το Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε, και το «Τῇ ὑπερμάχῷ στρατηγῷ τά νικητήρια»

«Αν έρθει ο γιος μου, ο Ιερώνυμος και μου πει ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, με τίποτα! Βεβαίως να γίνει ιερέας αν θέλει..», είπε ο ηθοποιός.



Προφανώς η σχέση του με την εκκλησία είναι πολύ στενή. Ο γνωστός ηθοποιός Θανάσης Βισκαδουράκης μίλησε στην εκπομπή Ooh la la, και αποκάλυψε ότι τη σχέση που έχει με την Εκκλησία τη μεταλαμπαδεύει και στον γιο του, που τον λένε Ιερώνυμο...

- Είμουν ατίθασο παιδί, φλετάριζα, πέρναγα καλά, αμαρτωλός...

 - Και τώρα που παντρεύτηκες; κομμένα ποιά;

- Δεν το συζητώ! Με το παραπάνω! Όταν παντρεύεσε, παντρεύεσε αδερφέ, μαζεύσε, τα μαζεύεις ολα...

«Αν έρθει ο γιος μου, ο Ιερώνυμος και μου πει ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, με τίποτα! Βεβαίως να γίνει ιερέας αν θέλει...»

Ψέλνω στόν γιο μου το «Τη Υπερμάχω», όταν τον νανουρίζω.

Όταν πάμε στην εκκλησία και βλέπει τον τρούλο, και μου δείχνει επάνω.. Τον Θεο, τον έχω μάθει και του λέω ότι αυτό είναι το σπίτι του Θεού»

Εγω το είχα κρυφό να γίνω παπαδάκι, αν καθόμουν στήν Θήβα, μπορεί και να γινόμουν.

ανέφερε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Βισκαδουράκης.



Γεια σου ωρε Θανάση, μονολόγησα αυθορμήτως.

και μου ήρθαν δυο σκέψεις, που έγραψα μώλις χτές...

Και εμείς είμαστε ''μοντέρνοι'', απο Armani και just cavalli, απο omega Seamaster, και μηχανές bmw GS 1150, και Χ3 δίλιτρα, γνωρίζουμε, και κατέχουμε, αλλά δεν αφήσαμε να μας ''χαλάσουν'', δεν χάσαμε την πίστη μας, δεν ξεχάσαμε τίνος είμαστε, δεν φραγκέψαμε... για μια ψευτο - φιγούρα.

Δεν φάγαμε την φόλα. Δεν πουλήσαμε την ψυχή μας εν τέλει στόν διάβολο για μπιχλιμπίδια.

Πιστεύεις στο Χριστό; Εξομολογείσαι καμιά φορά, κοινωνάς; Μυρίζουν που και που τα ρούχα σου λιβάνι; Έχει άλλη αξία, μέσα στήν καρδιά μας να χτυπά η αιώνεια φωνή των Ελλήνων, εκείνο το νανούρισμα:

Τῇ ὑπερμάχῷ στρατηγῷ τά νικητήρια...

(Και ο Θανάσης το ξέρει...)

trelogiannis.blogspot.gr

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr