Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Τώρα μην ανησυχείς, εγώ θα είμαι Προστάτης σου και θα ζήσεις πολλά χρόνια

Προς τον πατέρα Νικόλαο Κριτσωτάκη, εφημέριο του ιερού ναού Αγίου Μύρωνος:

Ονομάζομαι Ευσεβία Μαρούδα και νιώθω την ανάγκη να σας αναφέρω ένα όνειρο που είδα πριν περίπου δυο εβδομάδες και με έχει αναστατώσει και φέρει δέος, διότι αισθάνομαι ανάξια που μου έκανε τη χάρη ο Άγιος να έρθει στο όνειρο μου.

«Βρέθηκα σ ένα μέρος άγνωστο προς εμένα, όπου όλα ήταν θολά και σκοτεινά σαν να επικρατούσε αντάρα, μπροστά μου αντίκρισα ένα κτίσμα δίπατο και κάποια παρουσία που του ανέφερα την ανάγκη μου να ανέβω στο επάνω πάτωμα γιατί ήθελα να προσκυνήσω χωρίς να γνωρίζω ότι ήταν εκκλησία. Η παρουσία αυτή ,μου είπε να ανέβω πάνω και κάποιος θα έρθει να με καθοδηγήσει. Όπως και έτσι έπραξα, ανέβηκα τα σκαλιά και καθώς μπήκα μέσα διαπίστωσα ότι ήταν εκκλησία. Ήταν όλα πολύ σκοτεινά και τα μόνα που ξεχώριζα ήταν εικόνες.

Ξαφνικά μέσα στον ιερό ναό εμφανίστηκε ένας ιερέας με μαύρα ράσα και στο κεφάλι μαύρο σκουφάκι. Είχε μέτριο ανάστημα και μακριά γκρίζα γενειάδα. Με πλησίασε και μου είπε ότι είναι ο Άγιος Μύρων και άρχισε να μου μιλά συνέχεια αλλά δεν ενθυμούμε τα λόγια του,το μόνο που συγκράτησα είναι ότι, όταν του είπα, μα πάτερ έχω μερικές ενοχλήσεις στην καρδιά, τότε εκείνος χτύπησε την πλάτη και με τα δυο χέρια και μου είπε :»τώρα μην ανησυχείς, εγώ θα είμαι προστάτης σου και θα ζήσεις πολλά χρόνια.»

Θέλω να σας αναφέρω γιατί θεωρώ πολύ σημαντικό ότι δεν γνώριζα την ύπαρξη του αγίου, ούτε καν το όνομα του.

Ξυπνώντας το πρωί έμαθα ότι υπάρχει Άγιος Μύρων και ομώνυμο χωριό στην Κρήτη και υποσχέθηκα ότι πρέπει να έρθω πολύ σύντομα στη χάρη του.

Συμπληρωματικά θέλω να σας πω, ότι 2 μέρες πριν ταξιδέψω για Κρήτη, είδα πάλι σε όνειρο ότι βρέθηκα σ” ένα εκκλησάκι και προσκυνούσα την εικόνα του Αγίου Γεωργίου και το πρωί ξυπνώντας πια αναρωτιόμουν και έλεγα ¨μα πως γίνετε Άγιε Μύρο μου να έρχομαι στη χάρη σου να σε προσκυνήσω και να ασπάζομαι τη ν εικόνα του Αγίου Γεωργίου;

Την ερμηνεία αυτού του ονείρου την κατάλαβα όταν μετά από δυο μέρες ήρθα στην Κρήτη στο ναό του Αγίου Μύρωνα, σας έψαξα πάτερ μου, για να μας ανοίξετε να προσκυνήσω, ενώ εσείς λειτουργούσατε στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου, όπου βρέθηκα απρόσμενα να προσκυνήσω την εικόνα του.

Τελειώνοντας ,θεωρώ σημαντικό ,να αναφέρω ότι οι εικόνες του ονείρου μου συνέπιπταν με τις εικόνες που είδα για πρώτη φορά και στην πραγματικότητα όταν ήρθα στο ναό. Δηλαδή:

-Όταν έφτασα στο χωριό επικρατούσε βαριά ομίχλη ,όπως στο όνειρο.

-Κάτω ακριβώς από την εκκλησία υπάρχει άλλο κτίσμα ,οπότε ανεβαίνω σκαλιά για να έρθω στο ναό, όπως στο όνειρο.

-Όταν μου ανοίξατε την εκκλησία για να μπω, ήταν όλα σκοτεινά ακριβώς όπως στο όνειρο.

Θα τιμώ τον Άγιο Μύρωνα με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ….

Εγώ και ο σύζυγος μου, σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία.

agios-myronas.gr

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr