Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Προσκυνάω τα πόδια του Χριστού για να προστατεύει την Ελλάδα

Αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί Χριστός Ανέστη,
Ονομάζομαι Βασίλειος και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία η οποία με συντάραξε και συγκλόνισε πραγματικά.

Ήταν Παρασκευή 12/5/2017 και όπως κάθε πρωί χρησιμοποιούσα τη γραμμή του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου για να μεταβώ στην εργασία μου. Μπαίνοντας στο βαγόνι υπήρχε μια κενή θέση και έτσι έκατσα. Απέναντι μου υπήρχε μια ηλικιωμένη όπου τα χαρακτηριστικά της σε τρόμαζαν: «μαύρη», χωρίς δόντια, απεριποίητα μαλλιά και ηλικία περίπου 70 ετών. Οι υπόλοιπες δυο θέσεις από τη μεριά μου ήταν και αυτές κατειλημμένες. Αριστερά μου στην άλλη τετράδα, καθόταν ένα ζευγάρι από τη μια μεριά, ενώ από την άλλη μόνος του καταλαμβάνοντας και τις δύο θέσεις ένα παλικάρι γύρω στα 35 ετών, το οποίο προσπαθούσε να κρατηθεί όρθιο από «ουσίες». Η στάση του ήταν τέτοια που σου προκαλούσε εντύπωση το γεγονός ότι έφτανε με το κεφάλι του έως τα γόνατά του και ανασηκωνόταν την τελευταία στιγμή πριν πέσει.

Σε κάποια στιγμή στη Στάση «Αγ. Ελευθέριος», η ηλικιωμένη τρομακτική στην όψη γυναίκα λέει στο παλικάρι που παρέπαιε: «Σήκω θα πέσεις! Τι κάνεις! Μετάνοιες στον Αγ. Ελευθέριο;». Τότε το παλικάρι μέσα στη ζάλη του ανασηκώνεται και της λέει: «Ακριβώς! Προσκυνάω τον Αγ. Ελευθέριο να έχει καλά πρώτα όλο τον κόσμο και μετά εμένα». Η γριά αποσβολώθηκε από την απάντηση του παλικαριού αλλά δεν ταράχτηκε.

Η σκηνή επαναλήφθηκε στη στάση «Αγ. Νικόλαος» όπου μια άλλη ηλικιωμένη, προφανώς μη εξοικειωμένη με την κατάσταση του παλικαριού φώναξε ξαφνικά: «Πρόσεξε παιδί μου, θα πέσεις!». Τότε η τρομακτική ηλικιωμένη της απαντά: «Μη νοιάζεσαι! Προσκυνάει το Χριστό!». Τότε το παλικάρι με το ίδιο ύφος ανταπαντά: «Ακριβώς! Προσκυνάω τα πόδια του Χριστού για να προστατεύει την Ελλάδα!». Και συνεχίζοντας λέει: «Μην νομίζετε ότι είμαι έτσι από ουσίες. Απλά κοιμάμαι στο δρόμο και έχω να κοιμηθώ τέσσερα μερόνυχτα!». Και ξαναβυθιζόταν στον κόσμο του!

Ο κόσμος παγωμένος παρακολουθούσε το περιστατικό χωρίς να μπορεί να αρθρώσει λέξη. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι σκέψεις είναι αυτές που σε διακατέχουν και όχι τα λόγια.

Αλήθεια πόσοι τέτοιοι άγιοι άνθρωποι υπάρχουν ανάμεσα μας που δεν μπορούμε να τους αναγνωρίσουμε. Ο άντρας που δεν έμαθα το όνομά του, δημοσίως επικαλέστηκε τον Ιησού Χριστό και τον Άγιο Ελευθέριο και κάποιοι άλλοι ντρέπονται να κάνουν δημοσίως το σταυρό τους. Ας υψώσουμε όλοι μαζί την προσευχή μας στον Άγιο Θεό για τον άγνωστο συνάνθρωπό μας, και να Τον παρακαλέσουμε να τον φυλάει καθημερινά στη ζωή του.

ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΕΝ ΤΡΙΑΔΙ ΜΟΝΩ ΑΛΗΘΙΝΩ ΘΕΩ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΣ ΔΟΞΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ.

orthmad.gr

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr