Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Προσευχή Οσίου Παϊσίου του Μεγάλου: Κύριε, δίδαξέ με να ζω κατά το Άγιο θέλημά Σου

Προσευχή του Αγίου Παϊσίου του Μεγάλου, προς τον Ιησού Χριστό για τον πειρασμό.

Κύριε Ιησού Χριστέ, Θεέ μου, δωσ᾿ μου τη σημερινή μέρα αγαθή, αναμαρτήτη και καθαρή.

Κύριε, μη μ᾿ εγκαταλείπης. Μη φεύγεις μακριά μου. Άπλωσε το χέρι Σου και βοήθησέ με.

Κύριε, στήριξέ με και φύτεψε στην καρδία μου την αγάπη και το μεγάλο σεβασμό για Σένα.

Κύριε, δίδαξέ με να ζω κατά το Άγιο θέλημά Σου.

Κάμε, Κύριε, να συναισθάνομαι τις αμαρτίες μου και να λυπάμαι γι᾿ αυτές.

Ελευθέρωσέ με από κάθε ψυχικό και σωματικό πειρασμό.

Διώξε απ᾿ το νού μου κάθε βρώμικο, αισχρό και ανυπότακτο λογισμό.

Κύριε, βοήθησέ με να βγάλω από μέσα μου την αμέλεια, την λύπη, την λησμοσύνη, την αναισθησία, την πόρωση.

Κύριε, που είσαι σπλαγχνικός, ελέησέ με και συγχώρησε όλες τις ανομίες μου.

Και κάμε να ζω με ησυχία, με μετάνοια, με εξομολόγηση και με πίστη καθαρή. Αμήν.

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/perivolipanagias.blogspot.gr